lördag 3 januari 2015

gör om, gör rätt!


Gjorde klart ett kort idag, till en liten nyfödd tjej! Det skulle väl egentligen vara klart för länge sedan, men inspirationen hat inte funnits. Nu blev jag så sugen på att prova min nya stämpel från inkido, som jag fyndade på mellandagsrean! Dessutom  hittade jag en rolig skiss på hobbyworld-se.blogspot.se, som även var januaris månads tävling! Skissen hittar du här! http://www.hobbyworld-se.blogspot.se/2015/01/januaris-tavling-challenge-for-january.html  Slår därförtvå flugor i en smäll! Roligt när man blir inspirerad!

Men när hela kortet var klart upptäckte jag att det var baksidan som jag dekorerat, så då var det bara att göra om och göra rätt😂 😂! 😂😂😂 😂

5 kommentarer:

  1. Förargligt det där med att dekorera baksidan men kortet blev jättesnyggt! :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin ~ Lillpiga

    SvaraRadera
  2. Aj då! Jag kan lova att jag gjort många tabbar genom åren ;) Men ditt resultat är strålande i alla fall! Jättesött med blommorna! Vad roligt att du antog Hobbyworlds januari utmaning! Kram från DT Ulrika aka LillBlomman!

    SvaraRadera
  3. Superläckert! Gillar hur du använt washitejpen - för visst är det washi du använt?! :D

    Tack för att du är med i Hobbyworlds umaning!
    Kram,
    Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  4. Jättefint! Gillar färgerna!
    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld:)
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt och lekfullt kort du gjort.

    Tack för att du med och tävlar hos Hobbyworld.
    Kram Katja/Mezzanotte

    SvaraRadera