måndag 16 mars 2015

En LO med mycket färg!

                              Idag har jag skapat efter en skiss i BoBunnys blogg, skissen ser ut så här:
och hela tävlingen hittar du här.

Jag valde att använda papper och stickers ur deras kollektion 
our lil´monster rawr samt welcome home family





                                    I stället för cirklar valde jag att göra två samlingar med ink spray, modelling                                           paste, stickers, glitter lim och rhinestones.





På fotot fick jag tillfälle att testa min vinst från hobbyworld. En fil som jag använde  
i kanterna på fotot. Jag tyckte att det blev riktigt bra!  

                                    


                     En kul skiss att jobba med! Sen passade ju fotot så bra ihop med färgerna i
                     papperskollektionerna!


                               

                                           xx /Carro

2 kommentarer:

  1. Very cute! All of those colorful papers and embellishments go perfectly with the photo.

    SvaraRadera
  2. Hello!
    Thanks Margaret!!!
    I realised that I should have written in English, but you can look at the pictures! 😜You saw, just like I did, that the picture I choosed for my LO, are perfect for the paper collections!

    SvaraRadera