söndag 8 januari 2017

Jul utmaning veckans skiss

Hej!
Sen jag såg veckans nya skiss när den kom ut innan jul har jag varit sugen på att göra den. O nu, sista kvällen har jag äntligen tagit mig tid!
Skissen passade mig perfekt o att det dessutom är en liten twist på skissen tyckte jag var kul!

Här är färdiga resultatet!! 
Twisten...


1: Enamel shapes (dots eller andra former av enamel)





2: Söm (symaskin, för hand, fejk)




3:Använd minst två, eller flera, OLIKA alfabet/fonter i din titel eller text.


En riktigt rolig skiss att göra!!

Ha det gott!
/Caroline 


6 kommentarer:

  1. Sååå fin LO! Jag gillar den jättemycket. Alla små detaljer på "rätt" plats som förhöjer och det finns mycket att vila ögonen på. Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Härlig tolkning av utmaningen! Verkligen en fin sida!! Så roligt att du han med och tolka med oss här på VS!! Hoppas vi ses många gånger här under våren också! Kram Anna :)

    SvaraRadera
  3. Vilken fin LO, jag gillar det här gula mot svarta och vita - härliga konraster.

    SvaraRadera
  4. Hej igen Caroline 😊 Vill gratulera till vinsten av julutmaningen hos oss på Veckans Skiss!! Hör av dig till Veckans Skiss via mail, Facebook eller Instagram om din adress så skickar jag vinsten!! 😊 Eller maila mig direkt på adress anna.uhras@gmail.com Kram Anna 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhhh, så glad jag blir!!!!! 😀😀😀😀

      Radera
  5. Stort tack för alla fina kommentarer o för vinsten!!! Vilken glad överraskning! 😀😀😀

    SvaraRadera